mörkt kallt och ensamt

trodde inte någon skulle komma och hälsa på mig. men vänta det ska ju ingen göra heller. Pratade nyss med älsklingen och med mkt och och men så kommer han hit och ca 2timmar antar att när han verkligen fick veta hur ensam jag är ikväll fick honom att bestämma sig för att åka hit till mig iaf <3 Sitter och kollar på sista avsnittet av one tree hill i säsong 3. Jag bara hoppas på att när jag gifter mig att ingen håller ett tal där de säger skål för att ha sex med din morbror :S:P Stackars rachel inte lätt att vara kär i någon som är 29år men det är nog inte lätt oavsettålder egentligen. kärlek är konstigt. jag har iaf kärleken på min sida just nu <3 och det är ungefär allt jag har på min sida just nu. Ne nu ska jag återgå till rachel försök att fly ifrån gamla morbrorn :P
Hoppas alla får en hyfsad kväll för se hur min slutaR.
Puss er B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0