mycket på gång i mitt liv

Vaknade nyss upp efter en mycket bra dag igår! Jag och Janet bakade chokladbollar och kollade på you don´t mess with the Zohan ;) hehe Vi pratade mycket så också om festen och om nästa helg :P mycket skratt blev det. Får se om det blir halloween fest som gäller nästa helg ;D och vi funderade då på vad man ska va utklädd som ? hmm några förslag ?

Ekonomin är låg denna månad :P så jag får ta det jag har liksom, något att fundera på hel enkelt! Idag äre soft fredag och pappa kom hem igår igen :) så han är hemma idag :) han stack ifrån förra bygget för chefen där var ett sv*n så då ville de inte jobba för honom.

Jag ska inte gö nå speciellt idag kanske plugga lite inför högskoleprovet som är imorgon :S ahh! Jajaj kan inte gå värre än sämst :P Sedan ska jag beställa hem några snygga tröjor imorgon :) kanske lägger upp bilder här på dem sen :P:) Åååh just ja ;P hehe marcus kommer nog hit imorgon kväll också :) gooos <3 Börja sedan jobba på måndag igen och hela veckan då. Söndag nästa vecka så flyttar mamma och syrran :S kommer bli tomt här! Becczon blir ensaaam.

Ha en trevlig helg! Hör av er ifall ni vill något ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0