Söndags natt

Sitter och kollar på min favorit serie one tree hill som vanligt och drömmer mig bort. Tänk att de ska ha det sååååå jobbigt hela tiden. Jag tycker inte ens att deras "problem" är några stora problem i överhuvudtaget, de skulle aldrig kunna leva min uppväxt och mitt liv nu som mig. En starkare person än jag eller bara en som tar åt sig för mycket hade avslutat det på en gång. Mitt liv känns just nu inte så bra, det har blivit så illa att jag inte ens vill prata med någon om det som händer. Vill inte dra med mig någon när jag faller.
Hoppas jobbet imorgon får mig på en ny väg till nya tankar. Jag vet iaf vad jag vill med livet och jag vet att jag ska uppnå det frågan är bara om när och hur. Önskar bara att livet vore lite lättare just nu.
Jag är glad när någon vill umgås med mig men så fort ingen hör av sig på ett tag blir jag inte lika glad. Vilka är ens riktiga vänner i så fall ? Tycker inte att man heller kan se mig som en vän om man inte hör av sig till mig. Mig tar man inte för givit ! Godnatt, nu ska jag se ett sista avsnitt av one tree hill och sedan sova. En viktig dag imorgon som jag får klara av helt utan hjälp som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Vicky

becczon du vet att de bara är o slå en plingiding if you feel lonley så kan vi va lonley tillsammans :)o tänk på en sak du är för sjutton bara 19 år herregud ditt liv har knappt börjat ju :)slå en pling till mig imorrn när du vart på nya jobbet så får ja höra hur de va o så .själv så ska man ju köra upp våra farsgubbar till el stockholmo hehe guuud va kul va:P

2008-10-13 @ 01:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0