Tappar hoppet

Jag har snart tappat all hopp att lita på människor, varför ska man lita på nån som bara sviker ? Bättre ensam och stark än ensam och besviken ? Vet inte vad jag vill längre. Mest hålla mig undan gömd är bäst så. Jag ensam här i en stooor lägenhet i centrala Örebro alldeles själv. Det är väl så livet ska vara och allt kan köpas för pengar ? Marcus är i stort sett mitt allt just nu, han är den enda som jag vill ha väldigt nära mig just nu <3 Allt annat är inte lika viktigt längre. Vi har vart på stan idag och shoppat fina kläder åt honom :) Han är såå himla fin när han klär upp sig :) Han fattar inte själv hur fin och viktig han är för mig <3 Har lovat honom en sak nu och ska ge allt för att inte svika honom <3
Ikväll ska jag slinga håret med hjälp av mamma och så ska vi se på fotboll och bara vara <3
Ensam varg är stark, ska man leva i flocken och känna sig utanför eller leva ensam och vara starkare än de som måste livnära sig på andra ?
/ Becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0