tur i oturen

Igår somnade jag som en stock under dagen och vaknade vi halv 5
Marcus hade ringt så jag var tvungen att ringa upp och det visade sig att han inte orka åka till mig så jag skulle åka till honom, precis när jag packade och var tvungen att gå för jag hade bråttom så ringde de ifrån vm media och inbjöd mig på kandidat och intervju dag :D Faaaan va glad jag blev! Har väntat så länge nu och om jag inte har ett jobb till nästa vecka så ska jag ha a-kassa asså. Ska bli sååå kul ! fick typ springa till bussen men det vare värt! Kom precis fram till busshållplatsen när bussen kom asså :) hade jag tur eller vad! Hade dock mer tur och otur :(  under kvällen som är för privat att berätta om men de var också bra och dåligt. Nu vart det fundersamt
Gosigt med älsklingen och det var trevligt att vara hos honom också inte vart där på evigheter
Åkte hem imorse med 6.45 bussen så var inte speciellt pigg men har man en hund så har man.
Idag mår jag konstigt nog inte så jätte bra jobbigt! Men hoppas på att må bättre tills janet kommer :) eller om jag ska te henne :P Annars äre en slapp dag idag..

Kommentarer
Postat av: vicky

lilla gumman för att få a kassa så måste du ha jobbat ett bra tag jue :)

2008-10-08 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0