äntligen är man brun! <3

Kom hem igår vid 11 på kvällen och fick goood mat av mamma pasta med fläskfilé och sås <3
Egypten resan var ett stoooort minne för livet <3
Åkte söndag natt den 21sep mot arlanda med bilen, det var grymt segt ! Speciellt med tanke på att mormor och morfars bil är så grymt oskön!
Kom till slut fram till arlanda iaf runt 4 på morgonen och vi var as trötta !
Satt och vänta på cazzi och när hon kom checkade vi in :)
Gick och växlade mer pengar sedan åt mig och cazzi och fikade innan vi gick på planet.
Skönt att äntligen vara på planet men resan tog för fasiken 6 as låååånga timmar, drygt!
När vi kom fram höll jag på att få världens chock ! Det var så jävla varmt och där kom jag i leggings :S

Tog sådan tid att checka in också för vi var tvungen att fylla i en massa så vi fick egyptisk visa, jag lovar har du planerat att fly till eller från egypten är det bra jädra svårt.
Kom tillslut på bussen som tog oss till hotellet och vi var sååå glada när vi var framme :) gick upp och böt om till bikini och hoppa i poolen <3 lovely!
Satt och avnjöt kvällen ifrån ett av hotellets barer och gick sedan as trötta och la oss jag hade inte sovit på sisådär 24timmar.

Gick upp tidigt och åt frukost (gjorde vi alla mornar) Gick efter det till stranden (gjorde vi också varje morgon) Det var så vackert! Sanden var väl inte den skönaste att gå på då men havet var så himla blått ! Vackert vare ! Gillade dock inte fiskarna som bet mig så fort jag stod still :P hehe ingen fara för mig iaf för jag är inte rädd för fiskar men Sandra hon är :P hehe

Vi hade en lugn och stekande vecka, inge mycket dricka för mig iaf och sov tidigt. Det som var jobbigast var att alla ville dra in en i deras affärer hela tiden, de var väldigt på asså. Lyckades ändå pruta och köpa med mig hem lite armband och presenter till marcus och så, nej nu kom jag på vad som var helt bajs ! Man kunde varken ringa eller smsa ! Inte jag iaf ! De andra kunde ibland smsa och få sms och få samtal men min telia cp tele ville inte !

Vill nån veta mer om resan äre ju bara att fråga mig :)
Bilder lägger jag upp på min facebook :)
Puss och kram från stekiga Becczon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0