både kallt och varmt

jobbigt läge, om jag tar av mig min stickade tröja fryser jag och med den på är jag jätte varm. Dagens problem :P Sitter just nu och väntar på att älsklingen ska komma <3 Träffade aldrig vicky idag orkade inte åka ut till marieberg tyvär :( behövde käka och städa och fixa som vanligt. Kommer iaf träffa älsklingen ikväll :) Vart superglad också för att mamma blev nyss bäst för att hon kan mig pengar till och köpa höstkläder <3 Ska sååå lätt gå till H&M imorgon och köpa kläder och en foundation <3 Jag blev mkt gladare för det :) Hon ville bara att jag skulle vara glad :) Är inte så glad nu förtiden när jag aldrig får nå jobb eller något att göra, jag är såå ensam..... Tur att älsklingen kommer ikväll <3 Det är heller inte långt kvar till Egypten och då har jag ju min älskade cazzi för mig själv i en hel vecka <3
Nu ska jag kila och kolla på smink :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0