Bara 2 veckor kvar!!!!

Fan va gött nu äre bara 2 veckor kvar tills jag åker till egypten ! :) ska bli så grymt nice!
Läääängtar till sol och värme! Jag är ju en solälskare ! Skulle vilja bo utomlands asså men det är inte prio 1 just nu.
Idag äre måndag och jag har städat och varit ute med vovven :) träffade på janet så jag snacka med henne en stund :)
Nu är klockan halv 3 så jesper kommer om drygt 2timmar :) hoppas jag iaf :P länge sen jag träffade han.
Imorgon ska jag nog va med janet :)
Träffade tom igår också, han kom hem från sin europa trip :P
Ska nog lyssna på massa musik nu, lite låtar åt er ;) som jag gillar just nu ;P

Just dance
Disturbia
Cocaine
Tattoo
Burning inside

Enjoy ;) Kisses
And some pics

 Hotellet ;D





har badat



Kommentarer
Postat av: Vicky

o snart är de dags för kryssning oxå :) fan va kul vi ska ha :P

2008-09-08 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0