chill

igår vare chill som faaan! :D jag åkte ut till hundklubben i karlslund för att va med hannis och vovvarna.
Vovvarna tyckte mycket om att vilja va med så dem gillade inte att sitta på sidan hos mig :S:P hehe
Träffade också alex hund, sigge :) jätte söt liten valp :)
Drog till hannis och chillade innan vi gick till jennifer på donken :P käkade lite hos generösa jennifer :)
satt och snackade och så. Träffade på fhager också det va nice :) han har alltid varit bra på engelska så kul att han studerar det :) Vi gick också till willys och ladda upp för lanet imorgon ;P lanet som marcus inte ville att jag skulle komma på :( men jag åker iaf :)
Vi gick sedan hem till hannis alla tre och satt i timmar och snacka och chilla :) kollade också på gamla bilder :P
Till slut var jennifer tvungen att gå hem för hon sa det :( jag och hannis gav väll upp för att sova också :P sov dock inte så super bra eftersom både mobil och hundar ville väcka oss :P
Gick upp iaf vid halv 10 för hannis skulle jobba vid 11. Vi gjorde oss iordning och sen drog vi.
Jag gick till skolan för att kolla in den :):P anders och lennart blev mkt glada att jag kom för att hälsa på och tyckte att jag skulle hålla i deras lektioner så att de fick ledigt :P tokgubbar :P
hälsa också lite fort på ulrika :P
annars gick jag bara runt för shad satt på elevrådsmöte så han aldrig hälsa på honom mer än en vink. Pratade ett tag med lisa ifrån förra rms3an och hon hade det ganska nice nu för tiden :D
Orkade sedan inte vänta på bussen så jag gick hem, bra det! att jag rörde lite på fläsket idag! gick raka vägen till sängen förstårs och jag vakna nu :P kvart i 4 :P  hehe beccis tröööött
ikväll ska jag chilla och bara sega
imorgon ska jag va med många kompisar hos marcus :D
alla kan höra av sig ifall de har tråkigt och vill ha nån att va med :D puss

Kommentarer
Postat av: Johanniz

pusss!!!!!

2008-09-05 @ 18:44:30
URL: http://tutt1frutt1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0