dagens hjälte! <3

Laituri min ängel <3 Du är lätt dagens sötaste goaste hjälte!
Presentkort på gina tricot <3 Ååååh underbart! Kunde köpa en brun lång stickad tröja precis som jag ville ha! <3 love you for that ! Kul att äntligen träffa laituri igen tiden bara rinner förbi <3 kul att det går bra för henne och henns niklas :)
Jätte fint par :) Har också träffat hannis och jennifer på stan och kollade i affärer med dem också men pratade mest dock med laituri eftersom det var så länge sen. Nu ska jag bli medlem i H&M club <3 :) Ska ringa älskligen sen också finns grymt mkt snygga herr kläder på H&M just nu :) Love it!!
Min älskade bebis <3 längtar tills du kommer hit imorgon <3 ska gosa sönder! <3


älskar mest av allt <3 behåller dig föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0