Dåligt väder men glad ändå!

Sur imorse som fan för att flera telefonförsäljare ringde vid 9! 9 liksom! Ingen hemma då på en torsdag vanligtvis fatta!
Gick upp vid 12 sedan och fick ett samtal från hannis :) blev lite gladare att prata med någon som man önskar ska ringa :) Hon berätta att studentkatalogen hade kommit så fort sprang jag ner till brevlådan :D
Kul att man var med på många bilder :D Roligare att behålla då ;D
Fick käka lunch med mamma thai :D mums!
Nu sitter jag och lägger upp alla fina bilder!
Klart att ni också ska få ta del av dem ;D

Flera bilder på mig och vänner :)
Finns många vänner med och även pojkvännen :) Kolla runt :)

Lyckliga!
Jag och hannis är med på bilderna längst ner till höger :)


Wooohooo
Bilderna högst upp till vänster nurå :D

Många kära vänner <3
Klassen N3A 2008 hoppas jag håller kontakt med många av er <3


Idag ska jag hmm ? Plugga körkortsteori ? Städa?

Får se vad som händer :P Helg snart! = Älsklingen ledig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0