gå,jogga,springa

nu ska har jag gått upp :) Tvättade ansiktet och gick sedan upp till datorn för jag måste ladda min ipod. Måste bara ha min söta lilla ipod om jag ska ut och gå,jogga,springa.. hmm ja jag har ju inte bra kondis just nu asså måste ta tag i detta :P Får då blanda stilarna att ta mig fram på haha.
Måste dock äta lite frulle först också, det får bli 3kokta ägg ;D mums!
Ska sedan efter rundan hem och ducscha sen ska jag under dagen träffa på jennifer och vicky.. .Ska göra stan med vicky och snacka lite med jennifer och så få pengar till hennes nya parfym :) Ska också städa(lite) och packa(lite) 2dagar kvar till Egypten nu !!! Helt stört!!! Ska bliii sååå skööönt, men det bästa av allt idag är att älsklingen kommer hit ikväll ;D<3<3<3<3 underbart! Ska mysa hela kvällen :)
Blir nog en skapligt bra fredag :P Ne nu måste jag gå och koka mina ägg ;) haha puss på er
Becczon är nog tillbaka senare idag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0