Helt okej dag- Höst/Vinter Mål!

Jag kunde till och med le åt livet idag när jag vandrade till stallbacken för att fika med janet <3
Fiint väder och bra musik i mp3n, ja jag var lycklig just då iaf :)
Åt en kycklingsallad och satt och pratade med janet om livet och vart alla tar vägen nu.
Känns helt stört att folk ifrån klassen nu bor i olika länder och städer.
Allt händer så fort man växer upp så fort.
Sa till janet att min marcus ser så gammal ut nu när han har snaggat sig, känns konstigt att växa upp fort
hans mamma prata imorse om att marcus snart kanske kan hyra ett hus :S Guud va konstigt med ett hus och jag kanske bo där med honom :S
Jag börjar bli smått livrädd men samtidigt glad åt allt nytt
Fast mest livrädd!
Han ha en dispyt med marcus också idag iofs för så fort han fått lön tycker han att han verkligen behöver ha en bärbar dator att spela spel på :S vet inte om jag håller med, håller inte alls med.
Pratat med mormor idag också om att efter egypten resan ska jag flytta till dem ett tag för att lära mig att köra bil på riktigt! Ta körkortet i år skulle ju underlätta mycket!
Blir nog skönt att vara här ifrån ett tag också, blir så deppig när jag är helt ensam.
Blev smått arg nyligen när jag kollade vilka betyg och snitt som behövdes till de program jag sökte och om inte korkade lilla jag hade tagit bort mina reservplatser hade jag kunnat läsa till sjuksköterska just nu, that´s sucks!
Väntar dock till våren då jag ska söka igen :)
Just jävlar högskoleprovet snart också :S inte redo! Måste ta tag i det litegrann ;)

Jag vet att alla älskar listor så håll koll på mitt höst/vinter mål nurå!
> Äta mindre skräp
> Ta hand om nära och kära bättre än bäst <3
> Leta vidare efter jobb
> Söka till sjuksköterskeprogrammet i karlstad och örebro, söka till brott och kemi i uppsala, söka till vårdkommunikation a-ledarskap i vården i örebro, söka till Biologi a-doping,narkotika och kriminalteknik i örebro.
> Lära mig att köra bil
> Göra mitt bästa på högskoleprovet
> Ta körkort
> Gå ner i vikt

Alla som känner mig får gärna hjälpa mig att uppnå mina mål <3

Sitter nu och ser på jersey girl på 3an mysig film!
Imorgon har jag inget att göra som vanligt :P
Kanske ska plugga lite då och städa :P

på återseende xoxo / becczon/beccmeister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0