Kall höst dag

Gick upp klockan 7 imorse och gick en lång promenad med hunden, jag var ju inte pigg precis men ut kom jag :) stolt!
Idag är det en vanlig kall höst dag och jag ska höststäda och packa :S låter ju inte kul...
Laituri kanske kommer hit sen iaf :) då blire ju roligare iaf :D
Skulle också vilja att jennifer kommer hit :) hon kanske läser detta så då vet hon det ;) hehe
Ja annars idag skulle jag vilja shoppa!!!Perfekt shoppingdag! men vart är pengarna ? :S:( surt!
Kom fram till nya saker jag vill ha nu imorse iaf :P




Åååååh vad jag vill ha smink :) hehe

Mest av allt jag vill ha nu i höst är något bra att kolla på medans man myser ner sig själv i soffan för att man fryser och är förskyld.. det vill väll alla ?
 Älskar den här serien mest av alla serier !



Det mest materiella jag älskar just nu är min bebis från Finland <3
Shee is hot ;) Jag döpte henne till, Rebecca ;)









Ska kila från bloggen nu :) hittar mer saker jag vill ha snart :P Ha en bra höst dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0