Nice kryssning idag :)

Äntligen kryssning! På helt klart östersjön bästa båt! Silja Symphony :)
Ska bli party som faaaaan! Shoppa och party och lyxa sig ;D
Nån mer kan ju följa med? ;)
Jag har Vicki, tur det :D Vi ska göra hela båten på nice humör ;D
Lite smått sur nu när jag vakna på morgonen :( har skit ont i armen och vet inte vad jag gjort? :S inte sovit på den heller för jag hade lite ont när jag skulle sova så jag sov på rygg men när jag vakna var det 3ggr värre :(:S
Hoppas inte jag har ont nå mer nu !
Ne, nu ska jag gå och äta frulle :) var bara tvungen att kolla så att hela bokningen stämde :)
Det gjorde den! :D hehe
Ha en trevlig helg, jag är tillbaka på söndag med mer news ;)
xoxo er becczon ;) <3


Happy :) <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

vi ska rocka hela båten och allt i den :P haha

2008-09-12 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0