Onsdaaaag i sängen

Trött mkt trött har legat i sängen hela dagen :P
Nja smått börjat packa också :) På Söndag smäller det !! Åka till egypten, åka till egypten, åka till egypten :) fan va nice!
Synd bara att min älskling blev sur på mig i måndags för att jag väljer att lägga ner 2000 på att åka till egypten istället för nått annat :S inte shysst!!! Jag har fan knappt råd att åka till honom längre :S suger göre men vadå ge upp en resa för det ? nejnej han jobbar ju bara så då är jag väll hemma och gör inte ett piss.
Han kommer hit på fredag iaf :) mys innan jag åker ! fast det var nära att han inte gör de asså, tjatar så mkt på mig. Som om jag vill gå runt på aspholmen för att söka jobb ? nejnej. Kommer väll aldrig få nå jobb och kommer alltid att ha en sur pojkvän :S Asså jag borde ha världens energi att göra nått men det har jag inte :S sover hela dagarna om jag inte försöker få tag på en kompis att va med eller om jag söker jobb på arbertsförmedlingen. Min vardag är ju intee precis den tuffaste. Ska iaf komma hem ifrån egypten sen och sedan skriva högskoleprovet den 25okt så måste väll plugga lite till de då. Får jag inte nå jävla jobb i slutet av okt drar jag asså! Vart som helst! Skit Örebro har ju ingenting !
Ne nu ska jag se om arbetsförmedligen lagt upp fler jobb. säkert inga bra isåfall menmen sen ska jag packa och försöka få tag på nån rolig människa att umgås med :)
Ni har det säkert bra allihopa iaf! Kul för er !

Hotellet i Egypten är nice !

Bada i poolen naken på natten? ;O kanske d ;) Vore nice :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0