Saknad redan <3

Älsklingen åkte hem vid halv 3 :( saknar honom redan <3 kommer bli skönt i Egypten men hade velat ha med honom också <3 Gick iaf ut för att shoppa :) Blev mkt beslutsångest inne på H&M och Gina.. Till slut inhandla jag iaf ett linne och en top inne på H&M, basplagg helt enkelt :) Köpte på Gina en fin lila tunika och 2par snygga vantar till hösten <3 Tunikan ska jag ha på mig imorgon när jag åker till Egypten <3 Tänkte köpa miracle foundation inne på åhlens meeen jag var osäker för den va bra men jag behöver något som täcker skit bra i mitt face, looks like shit.
Har också lämnat in filmen vi hyrde igår.... Handla morötter och dip också som jag ska mumsa på ikväll :)
Blir en lugn kväll men ska försöka va vaken länge såjag sover längre imorgon så dagen går fort :) Packar klart imorgon
Nu ska jag vila för jag har ont i huvudet...
Ring ifall ni vill prata om något kul :):P xoxo Beccmeister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0