Sicken resa! Med sovning i pool och ny mobil :)

Jävlar vilken kryssning det blev !
Helt stört!
Fredags vare party till 3 för mig(hann till och med gifta mig :P haha) det var med massa olika människor ingen nämd men många glömda :P
Igår gick jag och farsan och kent av i finland iaf för att shoppa
Kent gick loss på 3 mobiler en till varje en av oss :P tackar man tackar! Gick sedan på båten och till badhuset för relax med drink och bira :) jag och vicky satt och chilla i poolen och sjöng och greja :P fan va nice de va! Plötsligt lägger det sig en kille bredvid mig och somnar :S haha fan va vi garva ! En kille som sov och en annan som försökte väcka honom och allt hände i poolen ;P haha
Gick loss i taxfreen också :) det blev en del gott ;)
Asså vilken resa alla var väääldigt onyktra utom jag :P
Vicky lyckades hinna en del mer ;P haha men även farsgubben. :S
Ne idag är man seg har typ inte sovit nått på resan för att farsan o kent kan snarka!!! HÖGT!!!
Godnatt och tv med mig :D ha det nice med dig ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0