tandläkarn

idag har jag gått ut med hunden och vart till tandläkarn :P
Behöver inte gå till tandläkarn förän om 2år sa hon för mina tänder är as bra :D nice!
Nu ska jag packa och städa och ringa till skit arbetsförmedlingen som fått nå jävla knäpp! de tvingar mig att söka ett jobb annars får jag inga pengar av dem sen det enda problemet är att de skickade brevet till mig den dagen som ansökningstiden gick ut :S hur faaan ska jag kunna söka det då ? plus att de var ett jobb som undersköterska som KRÄVDE utbildning! det har ju inte jag! hur fan skulla jag då få jobbet ? puckat!
Ikväll ska jag nog åka till marcus :D <3 hoppas det iaf :D nu ska jag dra och lägga in nya låtar på mobilen :)
Tjaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0