Tv mys

Ikväll kommer pappa hem :) Ska be han om lite pengar till höstkläder, behöver verkligen det !
Ska mysa framför tvn ikväll också :) Top model 10 och vem kan slå filip och fredrik :P Kul som fan att se på tv :)¨
Hoppas också på en mysig middag med familjen <3
Pratade nyss med älsklingen och försöker att övertyga honom om massa fina saker :) hehe ingen framgång dock :/ får nog ligga i mer isåfall ;) min lilla älskling kommer hit imorgon iaf :)<3 då ska vi mysa som bara fan! Kommer sakna han as mkt när jag är i egypten <3 Önskar att jag kunde ta med honom <3 Imorgon kommer vicky då ska vi gå på stan och handla saker åt henne och så ska jag väl fixa iordning mer här hemma ;P På kvällen kommer älsklingen <3
Egypten på söndag <3 känns som en evighet dit <3 tur att morgondagen kommer vara rolig som fan iaf :D men lördagen kommer att vara lååååååång.
bye bye / becczon smecksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0