växa upp ?

alla växer vi upp på olika sätt. Många personer som redan har jobb och lägenhet och hela faderuttan har ändå inte växt upp och har ingen aning om hur man ska hantera pengar osv. Bara för att jag inte har ett jobb och kanske inte får ett nu under året betyder inte att jag inte håller på att växa upp. Jag kan erkänna att jag tar det jävligt slappt på tillvaron men till våren ska jag fan plugga något det är jag bestämd på ! Går inte det så åker jag väl iväg som au pair eller nått, orkar fan inte stressa och orkar fan inte bli pressad. Inte mitt fel att det knappt finns några jobb och att arbetsförmedlingen inte är mig till stor hjälp just nu. Chilla förfan många jag känner är fan inte mogna bara för att de har ett jobb. Att vara mogen defienerar många saker, sådeså! Idag ska jag städa undan i hela lägenheten och så ska jag troligen träffa janet och prata om vilka kurser och program man ska söka :) finns mkt att välja på och man fick påbörja ansökningarna igår :)
Annars ska jag välle kolla på tv massa skit skoj skräp ikväll ;D
Ring mig ifall ni vill ha tag på mig, inte vetja ;P haha
Jag hör av mig här annars ;D xoxo Becczon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0